Hela världen ska få veta.

Nu  kommer jag skriva något som är privat. 
Men jag orkar inte vara tyst längre. Det finns alltid två sidor på ett mynt... 
Och jag vill att ni ska få reda på sanningen. Antar det kommer snackas en hel del i Deje. Finns de som vill knäcka min käraste till varje pris, hans sk familjemedlemmar.. 
 
Igår bestämde vi oss för att åka till Edeby. Eller jag gjorde det. Erik mår as piss över allt bråk som var/är och jag har tröttnat. Har tröttnat på att bara titta på . Att han aldrig får höra sin röst hörd. "ska vi gå vidare så får vi inte prata om det som var" Så var det hon som sa. Inte dra upp det som hänt.
Men när Erik skrev ett sms till henne och sa att Sara jag och barnen kommer upp sen vid 16 för jag behöver prata för jag mår dåligt. Får han till svar;
Jag är inte hemma, är på strålning 15:15. Sen drog hon upp allt gammalt, om att Erik snackat skit osv. 
Jag fick nog så mamma tog barnen och vi skulle åka upp ihop om att rädda allt engång för alla.
 
Jag ville ge Erik en mamma, en famor till mina barn. Kanske tom att det hade löst sig mellan mig och henne..
Men ACK så fel... Fyfan... Vad fel jag kan ha...Och syskonen tror att jag har hjärntvättat Erik, att jag njuter utav detta?! . 
 
Jag har gjort ALLT i min makt för att lösa detta. Jag har suttit i timmar och lyssnat på vilken skit jag är utav denna människa. Jag har suttit i timmar och försökt få allt att bli bra, att hon ska komma hit. Att få prata ut. Det är jag som har tjatat och frågat Erik om vi skulle åka till CSK eller om han ville åka dit själv. Men HAN ville inte.. Vad skulle jag ha gjort, tvingat honom? JAG har frågat TIOTUSEN ggr om Anita hört utav sig, om vi ska åka upp och hälsa på. Eller om han ska fråga om hon vill komma hit och träffa barnbarnen, JAG FÖRSÖKTE hålla ihop med all min kraft. Fastän Erik sa till mig att jag skulle sluta bry mig.. DET VAR JAG!!!!! 
 
Det var jag som ville åka dit igår och lösa allt.. JAG! Men istället slutar det med att hon ställer sig upp och tittar på mig med en knuten näve och det ser ut som om hon skulle ha kunnat släcka mitt liv där och då. Så mycket hat i blicken har jag aldrig sett någon gång. Aldrig..
 
Jag sa FLERA gånger att Erik mår skit, han mår skit för allt hon och de har gjort mot honom. Han talade om att han mår dåligt, att han grinade på sitt dop till sin dotter. Han försökte, jag försökte få henne förstå att Erik behöver prata och få visa att han mår dåligt. Men allt handlade om henne. Hon kunde inte bry sig om honom när hon själv har Cancer talade hon om. 
 
Tillslut reste hon sig återigen och tittade på mig buttade mig och slängde hennes väska i ansiktet på mig n 5-6ggr. När Erik sa att vi skulle gå så sprang hon efter mig och buttade mig flera gånger så Erik fick gå emellan. Hon avskydde mig, sa att Erik skulle ta bort den där 22åriga fittjan. Hon sa att han hånar sin pappa för han byter efternamn. Att Torbjörn skulle ha skämts.
 
Hon sa även att det var JAG som sprang ur bilen och började skrika på henne.. När både jag och Erik gick ur bilen samtidigt och jag gick till Dolly som hon släppte ut och klappade och pratade med henne. När Erik frågade henne varför hon drar upp en massa gammalt när inte Erik fick det. DÅ bad hon oss att dra hänna.
 
Jag är så ledsen, arg, sårad och förbannad. Jag ville ge ännu en chans. Sträcka ut min hand. Gå en fin framtid till mötes, gifta oss och börja på nytt. Helt och hållet. Ge barnen en farmor, få tillbaka min svärmor och ge älskling en mamma igen.. VAD FAN GÖR JAG FÖR FEL?!
 
Jag försökte prata med henne, hon bara skrek. Kallade mig allt mellan himmel och jord, jag försökte att Erik mår dåligt. Jag försökte med allt. Men ÄNDÅ är allt mitt fel. MITT FEL. Jag gjorde ingenting mot henne. Försökte få henne lugn, jo jag sa att hon var självisk när hon bara bryr sig om sig själv när hon inte kan bry sig om Erik nu när han har mått skit i över 6 månader. Jag sa även att jag aldrig kommer skita i sina barn så som hon gjort.. Var jag dum? Hon sa även att hela deje vet hur vi bråkar. Vi bråkar SÄLLAN nu. Nästan aldrig.  Men vadå, bråkar inte ni med eran partner? 
 
Senare kom Emma till mamma... Sa till Erik vilken whitetrash hora jag är, att jag hjärntvättar Erik, att jag kommer ta barnen och sticka, att jag kommer gå till rätten och ta barnen ifrån honom, hela Deje ser ju hur vi bråkar osv osv.. Att vi var portade ifrån Anita, att vi inte får komma på begravningen om de nu blir någon.. 
HUR KAN EN SYSTER BETE SIG SÅ!? SÄGA SÅ!???? Och får allt till mitt fel?! Och hon mår mycket bättre nu när hon inte har kontakt med mig och erik med sa hon. Varför då åka och få sin bror att må ännu sämre om hon nu mår bra känner jag?!
 
Kan ju även tillägga att Tindra kom hem till mamma och grinade och var jätte ledsen och sa att Emma aldrig mera får komma dit igen...  Ändå var hon i huset längst ner och hon såg hur illa hon gjorde Erik och hur hon betedde sig. 
 
Hur kan allt va mitt fel? Och om jag skulle njuta, VARFÖR MÅR JAG DÅ SÅ INIHELVETE DÅLIGT ÖVER ALLT?! VARFÖR ville jag lösa allt?!?!?!? ... VARFÖR VARFÖR VARFÖR?!?!?!?? HATAR att bli talad illa när det inte ens är en GNUTTA sanning.. Fast de är klart. Det finns alltid 2 sidor på ett mynt. Erik och jag vet allt. Det är ju om oss det handlar om. Han och hans mamma. Hans "syskon" har bara hört hennes version.
 
Just de.. Emil försökte få Erik att köra ner i diket igår, preja ner honom.. Erik vill knappt gå ut i Deje, låser så fort han kommer in.. Är det normalt. HUR KAN DE VA VÅRT FEL?!?!!
 
(Kanske inte borde skriva allt, men ni är så FÅ som läser och jag måste.. ÄR så less... Finns ingen rättvisa..
OCH jag lider verkligen med att hon har CANCER, jag gör det. jag önskar INGEN det. MEN jag bor och ska gifta mig med mannen i mitt liv som mår psykiskt dåligt och vill ta bort varje del som gör ont i honom. Därför ville jag lösa allt. Erik sa att vi ej skulle åka dit, men jag ville det. Trodde inte så illa om en människa. Hur kan hon göra så, hur kan hon få allt till mitt fel? Någon som vet? 

Det är även vi som dödar Anita anser Emma...
 
Anita skickade även ett farväl sms till Erik eftersom jag hade sagt att han har mått dåligt i 7 månader pga utav henne, så nu kommer han må bättre utan henne i bilden. MEN JAA!! HAN MÅR DÅLIGT EFTERSOM HAN ALDRIG FÅR PRATA MED HENNE, men att hon drog upp allt gammalt var okej, "för det brukade ju du göra" sa hon till Erik...)...
 
Vad fan gör man? Vill att hela jävla världen ska veta igentligen om allt som hänt. Så jag kan gå med ryggen rak! VI kan gå med ryggen rak.. Det var ju bara ett "litet jävla skit dop" som Emma yuttryckte sig. MEN det var det som startade allt, det lilla skit dopet. OCH på det lilla skitdopet grät pappan till vårt barn. Han mådde dåligt och har mått dåligt sedan dess... Det är inte så lätt att vara den som tittar på... Jag äölskar han för allt i världen. Han är mitt allt.  Och jag kommer alltid uppskatta Anita på det viset eftersom hon skapade honom. Jag lämnar han ALDRIG. ALDRIG!!! . Han och jag kompletterar varandra så fruktansvärt bra. 
OCH vi ska bli gamla ihop. GAMLA! Så mycket älskar jag honom. Inte för nått i världen skulle jag lämna han. Jag står ut med allt. MED ALLT!

Kommentarer
Kommenterat av: A

Aj då va tråkigt att det inte går att lösa, ja kan absolut förstå att E mår piss av detta det ä ju ändå hans mamma. Men om en mamma ska kunna bete sej på det här viset utan att ta ansvar för sina handlingar känns ju heltokigt! Kanske ska ni bara köra ert race? Är ju faktiskt de som förlorar big time på det här. Ja tycker de borde skärpa opp sej å bete sej som de vuxna de ändå är. Styrka te er! Gör det ni kan stå för så har ni höjt er över deras låga nivå.

2015-07-31 kl 12:05:09

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤