JAAA!

Finns de nått bättre än att plocka till sig sina barn när man varit ifrån dom en hel dag? Snosa så där lite extra. Och imorgon jobbar jag 6,45-11 iställer för kvällen. Rätt skönt så har jag hela dagen hemma sen istället. Tror Sofie och Robin skulle komma? 
 
 
 
Dom har iallafall haft de bra hemma. Lekt och även varit till Milo och lekt. Skoj för pojken de 💜
 
Nu ska jag slå igen mina ögon en stund innan ny jobb dag väntar.
 
JUSTDE! Har fått vikariat from 5/10. Kunde fått from augusti men inskolning är ju inte förens i slutet av september. Men fan vad skönt med schema rad att gå på!!! Så otroligt glad så det finns intee. Underlättar för hela familjen!! 💜

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤