Ammfritt!

Har precis beställt en rosa lära gå vagn till Celine, kassa apparat med tillbehör samt en massa leksaksmat till Benjamin. 
 
Ville beställa hem kundvagn och dockvagn och en massa annat med. Men får bli nästagång. Lite i taget ;)
 
Benjamin kommer bli jätte nöjd iallafall vet jag då vi lekte affär imorse när Celine sov.
 
Längtar tills det kommer!! 💞
 
Celine har även åkt på ögoninflammation tror jag, lilla gumman!! :( och vetni?! Jag ammade sista gången 20.45 igår kväll, sen fick hon välling kl tolv och sov sedan tills imorse. NU ska det vara färdig ammat. Våran duktiga tjej 💞💞💞
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: A

Kolla in kiosken de säljer på Ikea, den ä gör frän ( å bra pris!)
Trevlig Midsommar ;-)

Svar: okej, det ska jag göra. Tack för tipset :) Trevlig midsommar!! =)
sara persson

2015-06-19 kl 00:20:20

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤