Städardag

Nästa vecka på fredag 16.30-21.30 ska jag på brevidgång, alltså jobba!! Längtar till 1000 faktiskt! Ska bli så skönt att börja små jobba så det finns inte. Börja få en ordentlig inkomst igen, känna att man kan bidra med något. Börja fixa till här hemma och köpa det man vill. Så fyller ju Tindra och Celine år snart också. <3 så det ska bli OTROLIGT skönt att börja jobba som ni förstår ;) 
 
Barnen sover sen 1,5 timme tillbaka nästan. Så fort jag höll på att somna in så vaknade C och ville till våran säng och där blev jag pigg. Typiskt. Till helgen ska projekt sluta amma på natten börjas. Eller imorgon natt. Dels för att jag har ingen mat kvar i stort set och sedan för att bästavän gifter sig i Augusti, vore bra om C ville sova ordentligt på nätterna OM hon sover hos mor och c/o. 
 
Här hemma har det tvättats 2maskiner, tagit ut mattor och dammsugat. Ska skuras och dammas i em. Och tvätta fönster i hallen/tvättstugan. Rackarns vad pollen och skit det är!! Tvättade Benjamins fönster igår som var fullt med fågelskit på . Får nog ta en omgång med fönstertvätt i hela huset antar jag ;) .

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤