Bakvänd

Imorse tog jag som vanligt med mig C ut när hon ska sova på ca 45mins rask promenad,  det regnade men var härligt ändå. 
 
På förmiddagen tog jag med mig bror till pappa trodde jag. Han var inte hemma utan hos farmor och farfar så vi åkte dit, där fick man hemma gjord kladdkaka med grädde. Så mysigt ❤
 
Hade tänkt sova nu på vilan med, men fislisa vaknar alltid till när en annan håller på att somna in och sedan när en annan vaknar till så somnar hon. Så jädrans typiskt!! 
 
Vad som händer och sker i eftermiddag har jag ingen aning om, kan ju bara bli bättre än morgonen och förmiddagen hoppas jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤