En minst lika bra dag idag!!! 
Kaffe med ost och kex efter dagis innan vi spenderade hela eftermiddagen ute med Becka och c/o. Helt sjukt skönt trots att det var kallt. 
 
 
 
Världens gladaste skitunge så länge som jag bär henne. Mitt eget fel säger pappa eftersom hon alltid är i selen eller så bär jag henne. Förutom när vi är ute och går, då ligger hon i vagnen. Men oftast så hänger hon på magen. Blir nog inge så jätte länge till då hon börjar bli tung.  Vi har inga små barn längre ❤
 
Förövrigt så ser jag jätte mörk ut på bilden och det är jag inte! Färgade håret mörkt för flera månader sen. Dock trivs jag ej i det men har varken tid eller ork att lägga ner mig och bry mig nu. Men fram  i vår/sommar ska jag bli ljus igen. Slänger väl i slingor i april lagom till valborg antar jag. Om mor vill ställa upp såklart ;)

Kommentarer
Kommenterat av: mamma

Självklart ställer mor upp

2015-04-01 kl 19:30:41

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤