tryggt!

Vilken fantastisk helg,  på riktigt!  En suverän helg har det varit. 
 
 
 
På fredag klockan 9,30 satte sig Benjamin och pappan i frisörstolen, efter en stund var han duktig och satt i egen stol.  OCH så fin han blev, som han alltid är såklart. Men han blev så mycket större med engång våran pojk ❤
 
På kvällen vankades det sallad och fylld barks hos mor och c/o. Jätte gott och mysigt ❤
 
Igår var vi ute i skogen *2. Benjamin älskar att vara där. Även mor och far, tänk när Celine blir så stor så att hon också springer runt där med oss, tänk vilken fin familj vi är. Å vad jag älskar oss. Så mycket!!! 
 
Klockan 18 kon Sofie och hennes Robin, det blev tacos och en spökkväll. En suverän kväll med andra ord och hjärtat i halsgropen. Nästa kväll kanske jag kan vara med och ta en cider eller något. Får se vad länge man ammar ;) hursomhelst så ser jag fram emot tills nästa gång. 
 
Idag fick vi ju sovmorgon till 8.15 eftersom klockan var framskjuten, blev frukost osv innan osv innan vi slängde oss in i bilen till Annie och c/o.  Bra förmiddag innan vi sov i två timmar. SÅ SKÖNT! Längesedan jag sov på dagen nu, och det var riktigt skönt må ni tro,;) 
 
Ikväll har det varit mys med god mat och chokladpudding och grädde. Bra avslut ❤
 
 
Och idag är det 2årsen svärfar somnade in. Saknad och älskad, alltid alltid alltid!! 
2 år har gott och resten av våra liv utan honom. Han finns med oss andligt, hela tiden. Han vill se oss växa och det känns tryggt.  Vi älskar dig ❤

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤