VARFÖR

Fick tillsägelse igår att jag inte fick skriva vad jag ville i min egen blogg. Att jag inte har någon rätt att yttra mig. Min egen svärmor säger det till mig. Allt hon vräkte ur sig och skrek till mig igår gnager hela tiden. Jag tänker hela tiden.
 
Hur i all friden kan en VUXEN människa på snart 60år skrika i telefonen till mig att jag är den elakaste hon ve?  En elak idiot, rutten idiot, en liten jävla flicksnärte, att jag har förstört hela hennes liv,  förstört allt med erik och hennes barnbarn. Hon kommer aldrig i hela hennes liv förlåta mig. Och klick så slängde hon på i örat på mig.
Hon skrek så jag fick hålla telefonen långt ifrån örat. Skrek vilken idiot och dum i huvet jag var. Flera gånger om. FLERA GÅNGER!!! Hur jag har förstört Erik. 
 
ALLT för att jag bjöd en människa på dopet som ställt upp för mig/oss i familjen som Anita hatar. För jag ville göra en fin dag för min dotter. Så är JAG boven i dramat. JAG accepterar inte min svärmor?! JAG är det svarta fåret. JAG'!!!! HUR FAN KAN DET VARA JAG?! Jag bjöd alla precis lika mke till dopet. Precis lika mke!! Nej men då har hon mage att säga ' nej men har ni bjudit henne anser jag att ni tycker om henne mer än mig,  jag sätter inte min fot i kyrkan om hon är där, inte ens för mitt barnbarn ' 
 
Jag vet en sak. Jag ska och kommer alltid göra allt för mina barn och barnbarn,  alltid stå vid deras sida. Alltid. 
 
Har fått höra utav Eriks mamma och syster att det kommer ta slut mellan mig och Erik 'alla vet det' dom och Eriks bror har även sagt att jag hjärntvättar,  förstör honom. Jag kommer ta barnen och sticka.  VILKEN NoRMAL Familj säger så?! Och att Anita bajsar blod och kanske har cancer å det är VÅRT fel?! 
 
Hur kan man??????!!!! Jag är så arg, ledsen, frustrerad så jag vet inte. Jag sprängs snart. När jag vill prata får jag inte fram ett ord. Inte ett ord. Det blir tomt. Förstår inte hur de kan göra och säga så mycket ELAKT. De skulle aldrig sätta sin fot hos oss så länge jag bor här eller är här. 
Erik sa att han skulle ha tagit livet av sig om det inte vore för mig till sin mamma. Tack vare mig att han har ett hus, men tydligen var det inte tack vare mig. Jag har ju inte bidragit med något. Det var tack vare han själv. Som om vi inte kämpat tillsammans varje jävla dag för att få köpa ett hus??! 
 
Så ja. Det är pga allt bråk som jag sätter lösen. Så jag får skriva vad jag vill när jag vill. Hon läxade upp mig ganska bra medans hon var på den mest lägsta nivån en vuxen människa kan ha.
Så mycket som hänt och sagts så ni anar inte..
 
En så kallad familj var det... EN FAMILJ! 
 
Fick ju även skit för jag ej hälsat på henne under alla år, men kunnat sitta hos min mamma jämt. Och ja! Men inte en gång människan frågat om jag vill ha fika kaffe eller mat. Jag fick mitt körkort för 1år och 3månsder sen lixom. Jag jobbade jämt och hade barn. Lite svårt för mig och åka till edeby på de få timmarna jag är/var ledig. Medans hon som är i deje jämt tittade nästan aldrig in. VARFÖR ÄR DET JAG SOM FÅR SKIT?! VARÖFR I HELVETE?

Kommentarer
Kommenterat av: A

Oj...du å ja känner int varandra..men detta låter ju inte helt klokt tycker ja..detta förlorer bara hon/de på,ni har varandra.försök välja de som ger energi å sortera bort de som tar energi.styrka till er!!

Svar: Nej det är inte klokt. hela situationen är sjuk. och jag har gjort allt för att 'lappa ihop ' messat, skrivit till dem. och dem har total ignorerat mig. inte svarat. utan snackar skit om mig till Erik istället. det är en hemsk situation när det handlaf om sån nära släkt till Erik...
sara persson

2015-03-22 kl 14:33:49

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤