ensamtid

Idag hoppade vi över Benjamins eftermiddagsvila, för första gången NÅGONSIN!!
Han tvärdeckade kl 20 på engång efter att han sa att han ville gå och lägga sig ;)..
 
Celine förövrigt står ÖVERALLT!! Ställer sig i spjälsängen hela tiden så  imorgon ska Erik få ta ner den på det lägsta. Liten blir stor, så stor så hon har börjat med strl 4 upandgo på blöjor. Finaste tjejen.
 
Idag var även Emma, Jonas och barnen här på fika och familjepizza. Tiden gick och plötsligt var det eftermiddag. 
En bra dag helt enkelt. 
 
Erik är i Karlstad hos sin bror och dricker lite och tjatar sig vääl igenom en hel del kan jag tänka mig. 
Jag har en hel del att ta igen sen när det är min tur att gå ut ;) iallfall jätte kul att de har kontakt igen!! 
 
Imorgon är det morsdag och mammas present har redan kommit. Tyvärr kom inte pappas och farmor och farfars. Men på måndag tror jag att den kommer då jag fick sms om i torsdags att det var påväg... TYPISKT!! .. Jaja, jag och barnen får väl ta oss en sväng dit på måndag/tisdag isåfall. Då blir Benjamin glad iallfall :) .'
 
Har beställt hissgardiner till Benjamins rum på övervåningen, Celines rum och extrarummet. 
Ska se till att få iordning på övervåningen i sommar och sedan börja tapetsera osv i höst när garaget är färdigt. 
Garaget ska bli en carport och sedan ett förråd. Mycket bättre om ni frågar mannen i huset ;)
Trivs iallafall som fisken i vattnet över att veta att vi bor i VÅRT hus och gör vad VI vill. Ååååå, vad jag älskar denna känsla.
 
Nåväl. 
 
Ska ta mig lite rabarberpaj och vaniljsås och njuta av tystnaden och ensamtiden med vovven.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤