LOVE

 
Tänk att vid det första kortet hade vi ingen som helst aning om vad framtiden visade oss. Ingenting visste vi. Vi hade precis som många andra ganska jobbig period ibland i förhållandet. Vi har gått igenom så otroligt mycket med sorg, förlust, svek ifrån vänner å familj de som vänt ryggen, men även så förbannat mycket kärlek, glädje 2 helt underbara barn, vi får en vardag att fungera helt på egen hand tack vare oss själva, vi ser till att det finns mat på bordet flera gånger om dagen, torra och rena blöjor,  tvättade kläder och ett fint hem.  Det är tack vare dig älskling som jag fått allt det jag bara vågat drömma om!! VI har gjort oss starka och bevisat att trots varje jävla motgång som möter oss handskas vi med den tillsammans, för hur jobbigt och krävande vissa dagar än kan vara så vet jag att det är dig jag vill leva med imorgon med. ❤❤

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤