Jag är inte redo

 
Ett av de finaste korten som någonsin tagits. Ett av Celine's första leenden gav hon till Baraa. Fina älskade Baraa.
 
Var och skulle hälsa på henne idag med Siss'h, kanske för sista gången. Hon vilade och sov. Så fick aldrig chansen att träffa henne. Kramade Maria och hennes syster. På så vis kände jag hennes närvaro.
Men hade velat krama henne, torkat hennes tårar och pussat hennes kind. Försökt lindra smärtan på något vis. Så sjukligt orättvis värld vi lever i .
 
En av de FÅ människorna som har det renaste hjärtat drabbas av cancer och har fått året ut att leva. Max. Vart är rättvisan i det? Kan någon säga det? Känt henne sen 3dje klass. Och ni ska veta, hon är en av de FÅ som jah verkligen kan vara mig själv med. Säga det jah tycker tänker och hur jag mådde. Hon läste mig som en öppen bok. Hon fick mig att skratta med ska ni veta, hennes helt sinnessjuka humor. Fan gumman. Om jag ändå kunde blåsa bort allt. 
 
Du skulle göra min möhippa till den bästa fastän jah sa att jag ej ville ha någon skulle du ge mig de. Nu vill jag verkligen inte ha någon. Ingen alls. 
 
Du hade sagt igår att du alltid kommer vara med oss, även om vi inte ser dig kommer du det. Och vet du? Jag saknar dig redan. Även om du ej har lämnat jordelivet än. 
 
Ju mer jag längtar till jul nu destå närmare känns de som din tid är över. Fan vad jag vill stanna allt. Föraalltid. 
 
Hur ska man förklara? När man snart förlorar en vän? 
Hur förklarar man de, jag har redan förlorat min svärfar i cancer för snart 3årsen . Jag är inte redo igen. 
 
Jag är inte redo.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤