Så rörd!

Vilken mysig dag vi haft här hemma. All ledit tid värderas så otroligt mycket. Så himla skönt och mysigt att rå om barnen alldeles själv. Även om de är jätte skönt när älskling är hemma så är det allt mysigt att vara den enda de tyr sig åt. 💜
 
Vi har åkt en massa pulka, Benjamin har hjälpt mig måla i hallen, lagat mat, lekt på hans rum, städat och pysslat, badat och allt som hör dagen till. 
Imorgon är det jobb 13,30-22 . Och mitt första aptmöte som fastanställd börjar jag med innan kvällspasset. Spännande!  Har inte riktift förstått att jag är fastanställd/tillsvidaranställd!!! Jag kommer få in en månadslön varje månad, lägger mitt eget schema. Behöver aldrig mer (förhoppningsvis) jaga dagar för att få pengar. Jag är nu som vilken svensson morsa som helst. 
 
Känns underbart att kunna vara med och bidra. Äntligen! Får tacka min underbara sambo som låtit mig slita och jobba som en toka för att förstjäna detta. Det lönade sig ju trots allt i slutändan :) 
 
 
Han är så duktig våran lilla gosse 💜 vill hjälpa till hela tiden. (Oftast) ;) han gör mig så stolt! Här omdagen bad jag honom städa sitt rum för jag skulle dammsuga. Och jag väntade nere så länge. När han var klar ropade han stolt och bad mig komma upp. INTE en enda leksak på golvet, han hade plockat bort varje pryl och ställt till rätt . Blev alldeles rörd av lycka och stolthet 💜 
 
 
 
Innan de bakade vi oxå :) 
 
 
Ikväll är vi i stort set färdiga med hallens ena del. Bara andra delen kvar. Får se hur mycket älskling hinner imorgon. Men vilken skillnad det blir ska ni veta! Kommer blii sååå snyggt!! Längtar tills de är färdigt. :) 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤