Inskolning osv

Jösses vad dålig jag är på att blogga!! 
Men har fullt upp hela dagarna och nu är vi mitt inne i inskolningen. Vilket går tipptopp!! Är igentligen 3dagar men bad om att få imorgon med. (Då ska jag lämna och gå ifrån när de ska ha fruktstund, vid 10. Tror jag hämtar sedan vid 14 igen??! Nåväl, återstår attse.)
 
Det går iallafall jätte bra, hon har gjort utflykter utan mamma och pappa, vi smet utanför vid fruktstunden igår, jag har gått på toa osv och hon har varit själv utan att gråta. Gick även jättebra när Erik lämna över henne till fröken igår vid frukstunden och vi gick ut i hallen under tiden.
 
Dag 1. Hon somnade ute i vagnen när barnen lekte på gården. Sov i sisådär 30-40 minuter och vaknade lagomt till frukstunden :) 
 
 
 
Efter dagis/inskolning i måndags åkte vi även till leklandet igen. (Vi var där i helgen me) dock var vi nästan ensamna i måndags, så vi kom fram till att nästa gång vi ska dit åker vi en fredag förmiddag. Helger är ju KAOS! 
 
 
Gumman lilla har även gått 1 steg utan stöd på dagis. Antar hon kommer lära sig att gå där utan mamma :( tänk om jag missar hennes första riktiga ordentliga steg hon tar? :( 
 
 
Igår somnade hon på madrassen och sov där i 30-40minuter även då. Så stolt över henne så finner inga ord 💜 Hoppas för allt i världen att det kommer gå bra på dagis.
 
 
I eftermiddag innan maten slocknade pojken i fotöljen sin, han sov vidare i soffan, golvet, soffan och i mitt knä. Tidiga mornar som han vaknar nu tar styckt på kroppen och dagis. Längre dagar väntas för dem. Kanske blir en å annan lur på dagen då igen? Men å, ni ska bara veta vad snäll och duktig våran gosse är på dagis. Blir så stolt upp över våra öron!! 
 
Idag tog även Celine 1års sprutorna. Ingen feber, inget som helst gnäll än. Hoppas det håller i sig så det blir dsgis för henne somsagt imorgon. Finns inget som biter på donnan, förhoppningsvis ;) ni kan ju hålla tummarna för fin natt så återkommer jag imorgon.
 
Ha överseende med mitt dåliga bloggande å snabbinlägget nu . 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤