KRÄFTKALAS

 
Fotograf bokad nu med. TACK VÄRLDENS bästa Siss'h som fixade det. Du är alldeles påtok för bra tycker jag. Tack tack tack igen 💜💜💜
 
Böjar kännas som om det kanke kan bli något bröllop ändå. Nu är bara frågan. VILKA bjuder man?! 
-självklart sånna som man vill dela dagen med. Men tyvärr skulle de i stort set bara bli min släkt då. Vi kanske får sätta oss ikväll å kolla igenom vilka man bjuder å inte? . kan va bra så man får måla upp budgeten med :)
 
Igår kom mormor och morfar och det var grillat och kräftkalas. Jag åt så magen stod åt alla håll å kanter. FAN vad gott de va!! Tack för en helt fantastisk måltid å bra kväll. Benjamin å Tindra lekte jätte bra. Å Celine härjade järne . 💜 precis som det ska vara
 
 
 
Om ni bara visste vilket humör våran gosse hade innan den där bilde . Eller ja innan vi åkte till lekparken. Och vilket humör han hade hela dagen igår ända till kvällen från å till. HUA!! :( Han testar verkligen gränser och det är SÅÅÅÅ jobbigt ibland. Älskade älskade unge vad mamma älskar dig trots dina utbrott å dina försök att få som du vill. Ett steg frammåt i utvecklingen ska de va sägs de... 
 
 
Lillagumman sover efter att ha hjälpt mig städat kaninburen, dammsugat hallen, tvättat å vikit in tvätt osv osv. Pappan och brorsan är till stallet. Endag ska vi bo på bondgård, med hästat, getter, höns å hundar, katter å kaniner. Så är de 💜💜 endag. 

Kommentarer
Kommenterat av: annie

Bjud inte folk ni inte vill ha där. Vi tex bjöd inte vissa som var nära släkt, för vi ville ej ha dom där.

Vi bjöd mer från min sida än hans,så det var drf petra bla satte sig på jimmys sida i kyrkan, för annars hade det bleve typ tomt på hans sida o massa på min.

Bjud folk ni VILL, inte folk man "ska" bjuda bara för man är släkt.

Detta är något ni gör en gång i livet, vill ni då ha folk där som ni innerst inne ej ville ha där?.

Tänkt på ER, vilka vill NI ha där. Inte vilka som vill komma. Elr vilka man måste bjuda.

Hade vi bjudit dom man "måste" hade vårat bröllop aah nog pajjat. För det hade inte funkat att ha dom dör.. det är våran dag, ingen annans.

2015-09-13 kl 14:07:15

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤