Vad tiden går

Idag vaknade våran lilla gumma strax efter kl 6. Men då somnar ju barnen runt 19 på kvällen så får absolut inte klaga!!  Benjamin kom upp vid kl 7 och ville till dagis med desamma. 
 
Efter långmysfrukost och kaffe i soffan innan dagis. En maskin tvättad och hängd, Benjamin lämnad och hunden rastad så somnade Celine med desamma. Trött liten fisa  snarkar tungt intill mig nu 💜
 
Ikväll vankas det föräldramöte på dagis. Kommer vara mitt förstamötee. Alltid jobbat eller så har det varit något annat just den dagen/kvällen. Fick höra de skulle vara tipspromenad bl.a. Och barnen får vara med, stort + tycker jag. Antar de somnar gott ikväll efter den ;) .
 
 
Ni som har facebook vet ju kanske att man kan få som att varje dag får en minnesåterblick. De som hände för 1årsen, 2årsen osv. Nästan varje dag får jag en chock över vad Benjamin växt och vad fort tiden går!!! Titta vad barnen växt på 1-3 år. Och titta på Benjamin vad liten även han var på bilderna på Celine? Och det var för 1årsen. Tänk vad stora de kommer vara om 1år till då?! 
 
Snart är de väl tonåringar som driver oss till vansinne här hemma.. ;) eller vad tror ni? 
 
 
Sen Celine fick bilen av morfar och AM så har de faktiskt varit mera vänner!! Benjamin bär upp henne på bilen så hjälper han henne så åker dem tillsammans. Antar han kommer lära henne allt han kan ;) . ser så himla gulligt ut. 
 
Nu ska även mamman vila sina ögon en stund i detta regnrusk. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤