1månadkvar!!!

Imorgon är de ingen vanlig dag för det är min födelsedag hurra hurra!! 
Haha, fyller 24 år så varken märkvärdigt eller jämt ;) . och det känns inte ens som om man fyller år längre. De var roligare förr ;) 
 
 
Älskling skickade kort på en nöjd kille här hemma ikväll. Hade beställt tshirt, stövlar till han å C. ( finns så mke mer fina på internet!! ) , försenad present, kepsar, jeans, solglasögon och kalsonger. Ni ser kepsarna och tshirten. Han ska ha lejonkepsen å lejontshirten till dagis imorgon hade han sagt. 
Även älsklings bröllopskläder kom. Han är lite osäker över en del. De spörs vad som blir ;) 
Imorgon är det BARA 1 månad kvar innan vi är man&fru. <3 
 
Men nu ska jag vila ryggen och sova.
Klockan ringer 5;40 inför ett arbetspass 7-15.
På kvällen ska jag mysa med familjen här hemma iallafall. <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤