Det gör ont att sakna

När jag sov med Celine under dagen så drömde jag för första gången om Baraa efter hennes bortgång.
Vi var i badhuset jag och familjen och Benjamin skulle hoppa ifrån en sån där pall och ner i vattnet. Och på något konstigt vis så tar han sig inte upp själv så vi hoppar ner i vattnet och sen när vi fått upp honom och ska gå upp och vi står under 'tornet' i deje badhus så kommer Siss'h, Sofy och Baraa . Och jag kramade Baraa och jag kände henne, kände hela kroppen och hennes närvo. Jag vet att jag tänkte i drömmen att det är en dröm för hon finns inte. Men där och då så gjorde hon det. Och det var en sån där "Baraakram" .
 
Min älskade vän, om du så visste hälften av vad jag saknar dig. Vad jag tänker på dig. 
Och kom gärna tillbaka till mig, till drömmarna. För jag måste få se dig på nått vis. 
För fan vad jävla ont det gör emellanåt.
De gör ont att sakna dig. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤