du underbara dag

Vilken dag vi haft!!! Sån bra dag så att jag skulle vilja spendera varje dag här hemma med mina kära.
Näsorna rinner på mina små men de är full fart ändå.

Vi har haft kafferep med mor, varit ute, spelat fotboll, hoppat studsmatta, städat kaninburarna, gjort mat, städat här hemma osv osv. 
Vi avslutade även med studsmattehopp med pappa och lite bollspark. Känner på mig att det kommer bli fotbollsspelare utav våran pöjk  ;) han går väl i morbrors gener vad gäller sport förhoppningsvis. 


Världens finaste pojk!!!! 

Nu ska jag sussa och önska er godnatt! 
Hoppas jag får sova mer än natten som var. Sov nog 30min eller nått bara efter kl 3 och somna efter halv 12. Så inte många timmars sömn. Så var rätt mör i kroppen imorse ;) 

Natti! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤