MIN MÖHIPPA

 
Mina fina tjejer, de finaste som finns <3 
 
Helt ovetande igår morse var jag. Visst tyckte jag att älskling tjatade lite väl mycket att vi skulle äta frukost tidigare än vanligt osv. Men tänkte att de bara är för att jag ska iväg och jobba kl 14 och att han ville få ut mer utav dagen. 
 
Men när jag precis dammsugat färdigt och mor kom och hämta Tindra så kommer Terese in och efter kom Sofie. Tänkte men har de glömt något, ska de hämta något? Jag ska ju jobba kl 14. En hel del tänkte jag innan jag fick fram en lapp med 'station 1' då fatta jag att de var möhippa på G. MEN JAG JOBBAR JU KL 14 sa jag och böla som en gris. Men då hade ÄLSKADE mamma fixat aå jag är ledig denna helg. 
 
Med ögonbindel landade jag hemma hos Siss'h med världens mysigaste frukost och brev från bästavän som skulle varit med som fick oturen att bli sjuk :( 
 
Efter en mysig frukost så hade de ordnat en ansiktsbehandling med fix av ögonbryn i följd av smink hos Ira och Jessica på cutipie. FANTASTISKT! Vilken start. Och så fort jag får mitt schema inför sommaren osv ska jag in och boka en ansiktsbehandling och bryn igen. Funderar senare på diamantslipning och tatuera 3D ögonbryn. Så läckert!!! Och efter igår känner jag verkligen att jag behöver ta hand om mig och min hy. Får unna mig det tycker jag ;) .
 
Sen begav vi oss till karlstad efter nån härlig timme hos dem. Där väntades det lunch ifrån Oliven och när jag öppnade station 3 så börja jag gråta ännu mer. För himlens finaste ängel skulle ju fixa mig den bästa möhippan någonsin. Men jag vet att hon var med oss hela tiden. Genom alla skratt anfall och genom alla tårar jag fällde igår, genom allt. Vi åkte iallafall och åt lunchen hos henne, vid graven. Och det fanns ingen bättre plats att just mellanlanda på tycker jag. Fyfan vad ni har tänkt igenom <3 
 
Sen in till stan och göra 7 kamp. Vissa mer pinsamma än andra. Fan vad jobbigt ;) hahahhah. Kvällen avslutades iallafall att mamma och Kicki kom in så vi åt mat på alfies. 
 
Sån himla jävla fantastiskt bra dag så idag svävar jag på moln.. Tänk att ni gjorde detta för mig! Fan vad jah älskar er ALLA! 
Och älskling för att du hållt tyst och helt OVETANDE . Ni är så jävla bra alla som planerat och gjort denna dagen för mig. ÄLSKAR er miljoner varv runt universum å mer därtill. TACK TACK TACK
 
 
 
Bilderna är ej i ordning å väntar på flera. Håll ut ;)

Kommentarer
Kommenterat av: A

Lät som en perfekt planerad möhippa med dej helt ovetande:-)
Å kul verkar ni haft oxå;-)
Nu ärrä snart allvar!!!!!

Svar: jaaaa allt var verkligen jätte jätte bra!!!! ja herregud vad tiden går!!! känns som igår när vi boka kyrka osv. men nu är de bara 1månad kvar!! :o
sara persson

2016-04-10 kl 21:43:32

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤