Nya mål

Såhär såg Tindra och Benjamin ut för 3 årsen : 
 
 
Titta på Benjamins lockar!!! Helt otroligt söt 😍😍
 
Och för 4årsen såg han ut ; 
 
 
Tänk vad snabbt tiden springer iväg. Jag minns knappt när han var sådär liten :(
 
Nu sover Celine efter en jobbig morgon. Sluta med att hon sparka ut en hel kaffekopp över bordet inklusive mina stekta ägg, hällde jouice i soffan. Skrek och grina. Åt ingen frukost alls. 
 
Hua! Men tur som var blev hon på bättre humör så vi var ut med Chewy, plockade morötter ur landet och var till lekparken.
 
Dock är jag trött som gud vet vad så jag ska sussa lite.
 
Älskling och Benjamin är och köper sista färgen och vit färg till ytterdörrarna. 
Ska måla dem i väntan på att vi ska bli miljonärer och kan köpa nya.
 
Men snart kanske nya dörrar öppnas mot en finfin framtid. 😃
 
 
Det enda som duger här hemma åt lilla fröken är frost kläder och kläder ifrån Ellie. Förstår inte villen bestämd liten dam vi har fått!!. Henne gör man inte som man vill med ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤