Tjock dimma

Nu känns det som om jag är i en dimma igen. En tjock tjock dimma.
Är så trött och slut så vet inte vad. Av ingenting.
Igår somnade jag tom på soffan, och det händer sällan. Väldigt sällan.
 
Men idag har jag/vi iallafall haft en toppendag. Vid 13 åkte jag och Benjamin in till öppna förskolan i forshaga där Siss'h och Sofy var med barnen. Där lekte vi i nästan 3 timmar, även Celine och älskling kom när Celine sovit klart. Jätte jätte mysigt 💞💞 
 
När vi kom hem gjorde vi mat och sedan sadlade jag om till träningskläder och åkte bort till mamma där jag, mor och Ellen tog oss en riktigt lång härlig promenad.. 
 
Tänkte komma igång ordentligt med träningen nu, med tanke på att jag måste det med ryggen också. Så ska jag se om träningen kan hjälpa mig att bli piggare med.
Mitt mål är att kunna gå upp till 100% i jobbet. Nu orkar jag knappt 80%. Så ska se om träning och promenader gör skillnad.
 
Tränade även rygg/mage nu ikväll. Så lär nog kännas imorgon ;) jag hoppas det iallafall.
 
Älskling är ute och målar, har sista gaveln på huset kvar + altanen innan vi är helt klara. Men det ska ju snart vara klart. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤