En plåga!

Jösses. Min kropp är ur funktion tror jag. Ryggen låser sig och en förbannad smärta i svanken och magen plågas till och från. Tröttheten är något bättre men den finns där. Less jag blir. Hoppas på bättre dagar framöver nu.
 
Medans pappan och Benjamin är iväg på en massa äventyr idag igen så ska fisan och jag sova. Hon har redan däckat. Men igår var de till mariebergsskogen, godisfabriken och sen tvätta bilen. 
 
Nu på förmiddagen har vi hängt med familjen Jacobsson/Olsson. :) 
 
Hoppas att ni får en fin solig dag. 
Nu ska jag dra igen mina ögon för en stund. Vila är det enda som hjälper. Så fort jjag gör nått är smärtan tillbaka. Hua! Hoppas det går över snabbt :( 
 
Och VETNI?! om ynka 3 månader är vi man&fru. Snart så snart är vi i mål. Då sluter vi cirkeln <3 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤