jag bygger upp

Detta med bloggen har legat på is. Orkar verkligen inte blogga. Jag bygger upp blogginlägg i huvvet hela dagarna men när man ska skriva orkar man inte. Jag är trött jämt. Enda gången jag är pigg är på morgonen. Men sen från förmiddagen tills jag lägger mig är jag mer död än levande. 
Jag känner mig bitter till omvärlden. Jag känner inte igen mig själv. Men jag vet att jag snart är som vanligt. Förhoppningsvis. 
Och mitt i allt elände vi går igenom här hemma så är farfar på csk. 

Pappa jag och brorsan ska dit och äntligen hälsa på honom på onsdag. Älskling och jag skulle åkt dit o helgen som var men eftersom vi inte direkt badar i barnvakter så sket det sig.. Och jag har jobbat hela helgen på det. 

Och jag blir så less, så frustrerad. Att farfar av alla människor ska drabbas om av skiten. Varför kan det inte drabba pedofiler, mördare osv, sånna som inte gör nått bra för samhället. Men nej. Ta dem goda. Dom onda klarar sig alltid å överlever allt. 
Jag orkar inte förlora en till nu. Eller snart. 
Jag orkar inte.
Måste finnas ett stopp snart hur mycket man ska gå igenom.
Jag har precis förlorat en. 


Förutom farfar och lite annat så flyter det på här hemma. Snart ska vi åka å köpa tyget till bröllopsklänningen :D Maggan skulle följa med mig en fredag. Sooooom jag lääängtar. Det fina att se fram emot <3 

Benjamin var även till tandläkaren förra veckan och ojojoj vilken kille! Så duktig så man blir tårögd. Och jätte jätte fina tänder. Värmer gott i hjärtat det <3 

Och Celine då. Jösses amalia vad snattran går på henne hon lär sig nya ord hela tiden. Och hon och Benjamin, ena stunden slåss dom som katt och råtta och andra stunden leker dom som om dom vore bästa vänner. Så fint att se dem växa tillsammans <3 


Benjamin har fått massor med nya tshirts med supermannen, batman, spindelmannen å dinousarier, strumpor och även 2 par nya jeans. Han växer så det knakar gossen!! Men oj så tacksam han är för allt han fått <3 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤