En sista gång...

Detta kommer bli ett sista "meddelande" sen lägger jag ner energi. För jag har märkt att sista dagarna har det sugit något så enormt mycket energi. Speciellt negativ. Det är som en klump i magen som inte försvinner. Denna ständiga väntan. Detta hopp man fortfarande lever och bär på.
Jag har velat i 1års tid att det ska bli bra. Försökt flera gånger. Lagt ner mer energi än det har någonsin varit värt. Det var jag som försökt. Men fått kalla handen alla gånger. 
Jag tänkte att försöker jag engång till åtminstone så kanske det ordnar sig. Engång för alla.
En sista gång och allt kan ändra sig, till något bra.
Ack ack ack så fel man hade. Ännu engång förnedrad. 
'  Jag är inte redo '  Vad får dig att tro att JAG är det?! Jag har aldrig varit redo. För det sveket jag fått, all skit jag fått tagit emot, allt skitprat om mig. Alla elaka ord. Jag kommer aldrig bli redo att förlåta. Men jag kan gå vidare. Det jag försökt med i 1 års tid. Jag har lagt ALLA mina känslor åt sidan för att jag vill att det ska bli så bra som möjligt för älskling och barnen.
Jag lägger alla mina känslor åt sidan för de jag älskar. Jag gör allt för dem. 
En svaghet kanske. Att inte tänka på mina känslor mer ibland. För jag mår så inihelvete dåligt. 
För mig skiter jag i detta faktiskt. Skulle inte vilja lägga en enda tanke till på detta. Jag vill bara ha sånna i mitt liv som ÄLSKAR och BRYR sig om mig. MEN jag vill att allt ska va bra för MIN familjs skull. Är det så fel?
Varför kan inte alla familjer tänka det samma? Vad fin världen skulle vara då.
Inget hat.
Det känns som om det hatas mot mig mer än älskas mot älskling och barnen. Bara negativ energi. Aldrig något posetivt. Aldrig..
Jag har försökt färdigt nu. Det är nu eller aldrig.
Jag orkar inte vänta och må dåligt . 
Jag vill vända kapitel och att det ska vara bra.
 
Tänk om jag kunde fått höra TACK för att du skrev, TACK för jag får läsa att Erik mått dåligt. Fråga varför han mått dåligt, reda ut. Visa att man bryr sig, fråga om barnen . Något ,. Men allt handlar och pratas om mig och vårt svek hela tiden nästan. Varför ? Känns som om de inte vill att det ska vara bra, är det så? Vill inte ni som vi?
Vända kapitel och gå mot ljusare framtid.

Kommentarer
Kommenterat av: A

Ärrä int just så här de ä all energitjuver som finns på all möjli olik ställ? Dukti på å tyck att all anner gör fel å minner dukti på å erkänn sin egen brister...Klart att all kan int tyck liik men då får en va vuxen nog å respekter dä.
Hejja dej Sara! Liit på magkänslan så blir dä bra ska ru se;-)

Svar: precis! så trött på sånna som bara tar och tar och aldrig ger nått tillbaks. får va bra med dä nu ;)
sara persson

2016-01-30 kl 16:17:03

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤