Hur svårt kan de va?!

Planer planer planer!!! Herregud, detta bröllop??!! Har ikväll kollat mig GRÅ på vilka formar jag ska ha till efterätten, hur svårt kan de vara lixom?! Tydligen inihelsike svårt för kunde ej välja! Fanns inget som föll i smaken. Hittade servetter och lite annat jag ska beställa framöver i stället. Men cupcakes formar. Jisses vilken djungel.... 
 
I kväll när pappan och brorsan var till Kicki och Krister igen, de har fått en ny hund å Benjamin ville bära den. På förmiddagen när vi var där sov den i Kristers famn. Då passade jag och C att åka till farmor och farfar i en timme. Har lovat mig själv att bli bättre på att hälsa på släkten så fort jag är ledig. Man ska ta vara på de kära man har 💜 
 
Det har iallafall varit en toppen dag med Siss'h och Ellie och när vi kom hem kom Tomas med barn på besök. Så det har varit full rulle. Älskling och jag avslutade kvällen med ett varmt bad innan vi myste ner oss i soffan. 
 
Nu är jag så trött så öga går i körs. 
Hoppas ni haft en lika bra dag som oss :) 
 
Benjamin och Celine myste hos mormor&Leffa för några dagar sen 💜
 
 
Celines fina klänning som hon fick ifrån Sofie, Ewaleena och Robin när hon fyllde 1år :) fick även världens sötaste newbie tights med ankstjärt!! 
 
 
Finaste finaste pojkem våran 💜

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤