Ja må han leva

Idag är det ingen vanlig dag för det är älsklings födelsedag hurra hurra hurra!!
Grattis till dina 26 år hjärtat mitt.
Hoppas att jag kommer kunna ge dig en bra kväll sedan.
Jag älskar dig mer än jag någonsin kommer kunna tala om för dig.
 
Och i söndags kväll gick min telefon i sönder så har inte haft någon telefon.
Men igår när jag kom hem ifrån jobbet så ger älskling mig en ny mobil i väntan på att min mobil ska bli lagad. 
ALLTSÅ hur bra är han inte?! Världsbäst är han!!!
 
Idag är vi lediga, jag och barnen. Men 05;54 kom Benjamin in till mig och C och var färdig och klädd inför att börja dagen. Jahapp.. Det var den sovmorgonen det. Traskade upp och låg och halvsov i soffan när B kollade på tv'n i en timme innan vi gick upp och lekte med bilar och lekte affär. Strax efter kl 8 valde fröken C att det var dags att vakna. Typiskt. Kan de inte sova länge samtidigt? ;)
Är iallfall oerhört stolt över min lilla Benjamin som nattar sig själv i sitt rum i sin våningsäng och sover hela natten där. Han är så himla duktig för att bara vara 3 år. 
 
 
Idag har vi även varit ute i lekparken och Benjamin åkte traktor som han fick ifrån morfar. Kändes som om det var våren ute. Snön som smälte, solen som sken och fåglorna kvittrade. Jätte skönt ute var det med andra ord. 
Nu i eftermiddag ska det dammsugas, skuras och baka något. Benjamin vill baka negerbollar till pappa som han tycker om. Så antar att det blir det ;) Min lilla husmor. 
 
Hoppas ni alla får en bra onsdag. 
Det ska vi ha iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤