provtårta

Jag glömde ju berätta det viktigaste nästan!!! När älskling fyllde år kom ju Marie med provtårta inför bröllopet som hela gänget som var och firade älskling fick vara med att smaka på. Toppen betyg!!!!
ÅÅÅÅÅ vad jag läääängtar... Snart sluter vi cirkeln och vi blir 1 tillsammans, i nöd och lust. Genom sorg och glädje. Igenom allt ska jag gå med dig.
TAAAACK för att du alltid står ut med mig. Och brevid mig.
Kommer alltid göra detsamma för dig..
....alltid.....
 
 
Finaste pojkarna i hela världen

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤