3 dje natten

 
Vackra vackra barn. Vart skulle vi stå någonstans om inte ni fanns? 
 
Vi åkte till mamma och c/o imorse vid 10 och där blev Benjamin kvar. Och är än!!!! De har lekt hela dagen/kvällen och han skulle pråmt sova där. Ord och inga visor. Det blir 3 dje natten han sover borta i sitt 4a åriga liv. De har lekt,ätit hemma gjord pizza och lyxat till det med mys på en torsdag. Antar att han haft en toppen dag med sin moster ♡♡ 
 
Det har varit påtok för tomt och tyst här hemma. Saknaden är enorm och man känner sig faktiskt halv. Trivs inte alls med att ha våran stora lilla pojke borta. Så detta hoppas jag inte att han tar till någon vana ;) även älskling tycker de är skit jobbigt och han höll på och krypa ur skinnet. Han försöke tom få hem honom ;) .. så jag gissar på att Benjamin kommer hem tidigt imorgon eftersom han inte sett sin pappa alls idag. 
 
Nu ska jag sova så morgondagen kommer snabbt så vi får hämta hem våran pojke ❤

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤