Ser ni villen fantastisk eftermiddag min familj haft när en annan har jobbat? ♡♡ 
 
Efter 2 kortpass på jobbet och jag känner mig helt trasig. Ryggen går utav på mitten och så fort jag ens rör mig hugger det vid mista rörelse. Fysoterapin är såklart stängt denna vecka så gick in på 1177 och bad dem skicka mig en tid. Hoppas på gudarna det går snabbt för såhär kan de ej va längre. 24åring i 110årings kropp.
 
Å annars så går jag sönder psykiskt samtidigt som jag översvämmas av kärlek.
Svämmar över av kärlek för jag har en man,barn,syskon mamma och pappa som är friska. Jag är så glad för det, mer än jag någonsin tänkt på och över. Så igår kväll efter allt skrev jag till pappa vad glas jag just är över att han är min pappa och frisk och lever. För det är jag. Själviskt men sant. ♡ 
 
Sen går jag sönder för jag hatar att se och veta att min familj ska lida och genomgå all jävla skit vi engång gjort. Önskar ingen den jävla smärtan eller den vägen. 
Jag är så äckligt jävla förbannad över att ALL jävla skit ska hända BRA FOLK. MITT FOLK! Så jävla trött. Så jävla arg och så jävla ledsen. Jag hatar det. Fullkomligt hatar det. 💔💔💔 
När fan tar allt elände slut.? 
 
Nu ska jag somna till lillans andetag och försöka sova.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤