Lätträknat

Dagarna springer fram och snart är semestern slut.
Det drygar sig samtidigt som det rusar och dagarna börjar och slutar lika snabbt.
 
Igår var vi hos Benjamins bästa kompis Loke.
Benjamin är och blir så glad när de leker. ♡♡ 
 
Och idag på förmiddagen hängde vi hos Kicki där jag fick med mig en paprikaplanta hem. Spännande och se om det blir några paprikor!! Har ju 2 st tomatplantor som det börjar blomma på. Har dom på våran inglasade altan. Nägon som vet hur länge det tar från att plantorma börjat blomma tills tomaterna börjar komma? Har väntat ivrigt länge nu.
Likaså att vi har MASSSSSSVIS med jordgubbar men INGET händer. De är tamejtusan lika gröna än som för 4veckor sedan. Är det för att det är dålig värme eller vad? Barnen väntar på att få smaska på jordgubbar.. det enda som verkar växa ordentligt är morötterna. Så kaninerna lär ju bli glada ;)
 
 
Efter C's vila idag åkte vi till skivstjärn med siss'h och barnen en sväng. Blåsigt som tusan men mysigt att bara sitta där och skåda in de vackra skapelser man skapat ♡ 
Tänk vad rikt livet är. Vilka fina stjärnor till barn vi har ☆ 
 
Och ikväll var jag ute på en härlig promenad med Annie. Minst 2 promenader denna vecka ska jag ut på. 1 återstår ;)  kändes riktigt skönt när jag väl kom ut. Och tack för sällskapet ♡♡♡ 
 
Inatt hoppas jag på bättre sömn. Somnade sent och sedan fick jag väcka älskling strax efter 4 eftersom han inte hör sitt eget alarm. Trots han har ipaden och telefonen på. Så ni kan ju tro att det ekade i huset. Förstår inte hur karln kan sova sig genom allt?! 
Och inte nog med det så ringde alarmskiten kl 6 igen. Och jag har svårt att somna om när jag vaknat 1 ggn. Så timmarna var lätträknade med sömn.
 
Så nu ska jag försöka sova och hoppas på bättre natt.
 
Godnatt.◇◇ 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤