Ingen lyckligare än

Jaaaaaa. Jag skrev ju att jag var trött på min dåliga kamera...
 
Jodå. Duktiga jag hade mobilen i bakfickan igår och skulle sätta mig på toan och PLOPP!!!! 
Där låg den. I vattnet. Gissa om jag blev trött på mig själv?? Fyfan. Å helt sinnessjukt att man ska ha med sig sin telefonjävel överallt, ÖVERALLT verkligen!!! Fick iallafall tag på en mobil igår kväll så nu bytte jag upp mig så nu klarar jag mig mer än gott och väl tills oktober. 
 
 
 
Dinousarien ni ser på bilderna fick Benjamin igår när vi var till Rusta. Vi gick ner på babyproffsen och skulle kika på en liten leksak till han. Jo man tackar ja. Den dyraste dinousarien skulle han såklart ha ;) ingen var lyckligare än han. ❤❤
 
Celine somnade tidigt idag så jag tvättar och myser i soffan när Benjamin kollar på daniel tiger. 
Ute ser det ut att bli regn närsom helst så blir en mysdag idag.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤