What to do

 
Idag var vi vakna innan halv 7 . Celine fick för sig å vilja ha välling igen då. (Hon får de engång på natten/tidigt på morgonen) men 2a morgonen hon vaknar och vill ha de en gång till. Hoppas det inte är så imorgonbitti igen. Dum idè tossa fått.
 
Iallafall så kom Ida och barnen hit på eftermiddagen och vem var inte gladast om inte Benjamin. Han tycker så mycket om Loke. Och jag vet inte hur de ska bli på dagis till hösten när inte han är där 😦😦 . Får hålla tummarna för att det går bra och att vi träffas mycket på fritiden 😊😊
Celine hade fullt upp emellan åt med lillasyster Swea, de skulle pussas å kramas. Celine ÄÄÄÄÄLSKAR bebisar. Och då menar jag ÄLSKAR... Hon har 5 dockor här hemma som hon har fullt upp med må ni tro.
 
Så idag sov bägge barnen innan halv åtta. När får jag gå upp imorgon då trooooooooo?? 😅 får inte klaga för de fina sovmornar jag haft sista tiden har varit helt fantastiska. 
 
Vad som händer och sker imorgon vet jag inte. Är det fint väder funderar jag på att ta med barnen till skivstjärn eller något sådant eller någon lekpark.
Jag njuter till fullo här hemma. Varje dag med dom . Skulle vilja ha 1år mammaledighet med bägge barnen. Jösses vad mycket tid man går miste om när man jobbar. Därför tar man verkligen tillvara på allt nu. Med gott samvete. Fullt betalt för att gå hemma med barnen ❤❤ och älskling jobbar bara 1 vecka till sen har vi 1 vecka tillsammans innan jag börjar jobba. 
 
Vi funderar förresten på att åka till skara sommarland istället för gustavsvik. Det är ju med Tindra och Benjamin vi ska åka. Vad tror ni om det? Det är en dagsutflykt. Så bara över dagen.  Tror sommarland är bäst, men kanske blir stressigt över dagen bara. Vad tror ni? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤