finaste barn


Hahah. Älskar verkligen sista bilden där C har halva fingret uppkört i näsan. 
Men ser ni vad fina dem är? 
Tänk att vi skapat dem. De är hälften mig och hälften Erik. Och de växer så det knakar och vi uppfostrar och försöker lära dem livet. Vissa saker få dem lära sig själva på egen hand. Men älskling och jag bygger en stadig grund för dem. Och inte är det lätt alla gånger må ni tro. Ibland får man andas en, två och tio gånger. Och svära också kanske.
Men det är så fint. Barn är så fint. 
Och jag tackar gudarna för att dessa barn är våra. Fasiken vad jag älskar er!! 

Och jag måste även skryta över C som inte behöver vällingen längre på nätterna. Hon somnar runt 19-20 och sover nätterna igenom tills jag vaknar vid 5-6. Är vi lediga får hon välling annars när hon skulle till dagis så fick hon inget. 
OCH hon somna utan tutte ikväll med. 
De är ju så man blir tårögd vad duktig hon är! 

Nu ska jag sova efter en arbetskväll och en myskväll med bejbi. 

Natti på er.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤