Härliga dag.

Vilken bra morgon. Celine vaknade vid hlav 6. Sovit hela natten som hon gör oftast. Fick välling och hoppades att gå sova fram tills kl 7. Vid 6 hörde jag att Benjamin vaknade. Men älskling tog barnen så jag fick ligga vidare till halv 8. Jösses vad skönt!!
 
Vi myste här hemma i lugn och ro och åt frukost innan vi gick ut och härjade och efter det gick vi till Anita och Hjerth där vi fick fika, kaffe och saft. 
 
Nu är älskling påväg till Örebro och jag får en hel eftermiddag med mina barn. Är ledig idag. Imorgon kör vi på 6;45-16 innan vi åker till mammar där påskharen har gömt påskägg och det blir lite påskmat. Muuuuuuuuumms.. Jag jobbar hela påsk och de ska till moromor och morfar under helgen. Hade jag varit ledig hade vi åkt till Klingemyren till Anita och Hjerth och fått oss grillat. Hade ju inte varit helt fy skam. 
Är det något vi ska köpa i sommar är det en ordentlig grill som tom jag kan tända om jag blir sugen på grillad lunch om älskling jobbar. ;).. 
Nu suger det i grilltarmen. 
Ni kanske redan har börjat att grilla? 
 
Hoppas att ni får er en solig och fin dag precis som vi kommer att få. 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤