Pirrar i magen

Det pirrar i magen nu. Jag har precis beställt kläder till Benjamin och Tindra som de ska ha till bröllopet. Tindra ska få välja mellan 2 klänningar. Kunde inte bestämma mig vilken hon skulle ha. Så de får hon göra själv :) Å min lilla stora Benjamin. Så fin han kommer bli <3 . förhoppnigsvis kommer han ta på sig de. Får muta han med något ;) annars blir det spindelmannen tema. ;)
Älskling fick en skjorta så får han åka in och köpa resten själv. Han ville inte att jag skulle veta något. 
 
Åå. Snart är vi där <3 
 
Imorgon är de back k to work. 14-22 . Kör all in med engång. Lika så bra. Hoppas de ska gå vägen iallafall. Jag längtar efter arbetskamraterna och alla vårdtagare nu efter 1 vecka hemma. De kryper i skinnet nästan. Men ack så nödväntigt dessa dagar varit. 
 
Passade även på att klippa Chewy för sista gången ssjälv idag. Nästa gång blir det frissan för honom. Han ser ut som 7 svåra år nu nästan ;) . 
 
OCH äntligen säger jag så är stelerisering bokad för ena honkatten vi har. Så i slutet av månaden blir även hon av med kvinnligheterna . Skönt för henne ;) har vi bara 1 kvar sedan innan alla katter är 'klippta' och klara. Nu har de fått gjort sitt ;) . 
 
Men hoppas ni alla har haft en bra 1a mars. Nu har vi snart gått 1/4 på detta år. Jisses vad fort det går!!! Och semestern närmar sig. Har ni börjat planera? Vi ska till gustavsvik med Tindra och Benjamin och sedan ska vi åka med Benjamin till eskilstuna djurpark. Ska nog boka in C hos mormor den natten. Egen semestertid med Benjamin skulle vara mysigt <3 
 
Nåväl. Natti på er!! 

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

Klart mormor ställer upp. Viktigt att ni får göra något med bara Benjamin.

2016-03-01 kl 23:20:15

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤