SÅ FINT GJORT

Det börjar kännas ett par kilo lättare allting nu. 
Älskling hämtade ut paketet förut med kläder tilö bröllopet. Så nu är barna klara. Bara skor och litr accesoarer kvar till dem. Å ni ska veta vad fina Benjamin, Celine och Tindra kommer vara/är!! 
Även skjortan passade till älskling. 
 
OCH VILL NI VETA?!!! Anita B kom hit igår med en kasse med bullar och berättade att hon fixat en bröllopspresent till oss. Vet ni vad det är?! Efter bröllopet när vi ska bege oss till mölnbacka så har hon fixat så att vi får åka häst och vagn!!!! Både jag och älskling är toknöjda. Fyfan vilken fin present. Hon vet att vad man vill. Dock får man ha en reservplan om det skulle refna. Men fan vad fint gjort <3 
Kommer aldrig kunna tacka henne nog <3 
 
Ikväll blir det jobb. Var ledig igår och då var vi ute i stort set halva dagen och härja i det blöta. 
 
Ska försöka hinna med att fixa Celines rum och vårat sovrum under helgen med. Förstår inte vart timmarna tar vägen på dygnet. De springer iväg. Men vore kul att få iordning så man blir nöjd någon gång. Tapetsering och sånt får vänta tills barna är stora nog  ;) .  
 
Älskling och Benjamin har varit på Leos och skulle åka till leksaksaffären. Celine snarkar gott intill mig och jag ska med blunda.
Ville bara dela med mig utav min glädje att även på våran bröllopsdag ska vi få va med något vi båda älskar - HÄSTAR!! 
 
Hoppas ni har en fin helg :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤