tänk om en dag


Livet jag andas <3 
Jämt nu är längtan till landet otroligt. Även om vi bor på världens bästa ställe. Nära till skog,lekpark,dagis/skola,affär,jobb,familj/vänner osv. Så ser man verkligen kärleken i ögat de får när de hänger i stallet. 
Tänk om vi en dag kan ge oss ett hus på landet . <3


Ser iallafall fram emot 2 lediga dagar med familjen. Ska även på date med Siss'h och Marie en sväng på lördag. Så kommer bli 2 fina dagar nu. 

OCH jag skulle vilja ha hjälp! Jag behöver motivation, jag har lagt på mig lite extra hull på magen/låren osv nu på sista tiden. Vi genomgick en jobbig tid så extrakilon kom. Och nu är i stort set alla jeans jag fått ifrån min kära kusin trånga i midjan.
Skulle vilja bli av med hullet utan att dra ner på mat. Jag äter inge onyttigt i stort set. Inte sugen på sött, tvärt om! 
Men jag kommer mig aldrig för att träna. Ändå vill jag!! Jag skulle behöva ha någon som släpar mig, tvingar mig att träna. Jag tränade magen här hemma men sen blev de inge mer. Och jag ÄLSKAR att träna. Förr sprang jag jämt och tränade osv. Hur hittar man tilllbaka till motivationen? Även om man jobbar och har familj osv så måste det väl gå att få in, MEN HUR?! 

Kommentarer
Kommenterat av: A

Mmm livspusslet ä inte helt lätt att få ihop...man vill jätte mycke...ett tips ä att googla Olga Rönnberg, hon har smart mamma-träning som gör dej starkare å piggare, å som du kan göra hemma. Trevlig helg!!!!

2016-04-01 kl 16:36:37

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤