Weddingdress

Igår kväll var Siss'h med när jag provade en bröllopsklänning. Men idag kommer det en annan hem till mig som världen bästa bror ska hämta åt mig. Håller alla tummar och tår för att den ska passa. En av de finaste jag sett!!! Åå. Precis så som jag tänkt, så hoppas den är lika fin som på bilderna så slipper vi sy en klänning. Jag är ivrig och vill ha en nu!!!  
Sen är de bara småplock kvar som jag ska försöka fixa ;) . 
 
Fisan sover ute i vagnen. Fisen kollar på tv och jag slappar i soffan efter att ha duschat. Går på värktabletter för mitt öra värker sönder annars. Barnen snorar fortfarande och jag har flera liter snor i näsan. Vill bara bli frisk nu. Komma tillbaka till jobbet. Komma i rutiner. Även om jag älskar att va med barnen så älskar jag att jobba. Och handen på hjärtat. Vem fan har råd å vara hemma igentligen? Tur vi bara är sjuka 1 ggn om året typ. Så vi lär väl ha haft våran pers nu tycker man...
 
Ni kan väl hålla alla tummar för att klänningen sitter som ett smäck sen!!  .. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤