härliga sommartid

Nu är dagen till ända och den delade turen är gjord. 
Imorgon vankas det 7-15 pass. Och jag ser fram emot att få eftermiddagen hemma med mina små juveler 💞💞

Idag har de iallafall haft en toppem dag hemma med sin pappa. 


Efter en hel eftermiddag ute med lek med brorsan, bad i tunna hos Anita B så blev barnen jätte trötta. De hade somnat strax efter kl 19 redan. 


Myggorna kommer tidigt iår. De har redan smakat på Benjamin. 

Jag älskar denna tid, när det grönskar ute, träden slår ut, gräset växer, barnen springer ute barfota, kläderna blir lättare, orken mera, livet lite lättare. Ja ni vet den där sprudlande energin man får bara utav att solen kikar fram. Helt fantastiskt är det. 
Dock ska väl vädret bli sämre i slutet på veckan och regna i 8 dagar visar det. Förhoppnongsvis kommer det då och sedan fint igen lagomt tills vi ska gifta oss ☺☺kan ju hölle tummera iaf ;) 

Nåväl. Nu skriker kroppen efter återhämtning.
Lääängtar så tills mina nike airmax kommer. Kommer bli SÅÅÅ mke skönare för ryggen och kroppen kommer tacka mig istället för att springa runt på jobbet med platta sandaler. Hua!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤