thanks for

Idag var det ju jobb till 16. 
Snabbt och hämta barnen och vovven och köra dem till mamma som som vanligt alltid ställer upp med allt i alla väder. Vad vore vi utan dig? 
Sedan hem och byta om för att sedan gå till Marie där lillprins med siss'h var också. Världens mysigast finaste snosigaste pojk har hon/dem fått. 
Iallafall så blev make och hår tipp topp på alla sätt och vis! Helt galet nöjd är jag!!! Längtar som en idiot nu tills stora dagen är!!! Då får jag även se och gosa med lillprins igen 😘😍 

Har iallafall inte sett mina barn något idag. Skyndade mig hem så jag hann och pussa och krama Benjamin godnatt. Älskling nattade C så får krypa intill henne nu och snosa istället.

Imorgon ska jag till ögonmottagningen med Benjamin, även där följer Jesper med. Thank you babybro. Same there.. what whould we do without u? . thank'u for EVERYTHING! 

Och när man såg vad liten lillprins är så tänker man verkligen vad fort tiden går. Vad viktigt de är att ta vara på det man har. Vad viktigt de är att ta hand om det. Om stunden. Om att älska lite mera, göra lite mera. Snosa lite mera. Göra allt lite mera. Saker och ting ändras så fort. De växer så fort. Det är helt galet nästan vad fort barnen växer ur våra armar. 



Se vad liten Benjamin var för 4årsen. 
Och nu är han så stor och om 2 år är han i förskolan. FÖRSKOLAN. VÅRAN lilla gosse! Endast 2 år kvar på dagis. 2 snabba år!!! 

Stoppa tiden skulle jag vilja göra och andas in nuet vi har i den fina familk vi skapat 💞💞

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤