äntligen!!!

we made it!!! tapetseringen i vardagrummet och upper nu äntligen klart!!! å jag är riktigt riktigt nöjd!! Iallafall nere och  i Benjamins rum. Nu ska bara elementet i Benjamins rum upp och en elgrej uppe i väggen i vardagsrummet upp. Nu kan jag pusta ut och nu finns det inget direkt hängandes över mig.
Fan vad duktig min man är, första gången han tapetserar och det blev helt jävla jätte bra!!! 
 
Annars har det inte hänt så mycket idag, vi var till mamma och c/o på kaffe på förmiddagen innan vi åkte till pets i skåre och köpte hundben och kaninmat och tittade på fiskar. 
 
Älskling var även in och köpte rostskydd till bilen. Gör om och gör rätt fick han lära sig 😂 
 
Imorgonbitti kommer mor och tvättar mina köksfönster. Inte en dag försent. Fytusan hur de ser ut. Så ska bli skönt att äntligen kunna se ut 😂 
 
 
 
Om en stund blir det soffläge framför tvserien bron. En svensk/dansk serie som jag rekomenderar till er som inte har sett den. Finns på svtplay att se. 
 
 
jag och liten Benjamin 😍😍
 
 
Tänk om man skulle göra om Celines rum trots allt 😍

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤