Här och nu

 
 
 
 
Älskar att Celine ser ut som en pojkflicka i Benjamins gamla regnkläder 😂 . Men hur bra är det inte att barnen kan ärva utav varandra? 
 
Dagen idag slutade lika fort som den började.Jösses vad den har sprungir fram! Nu har vi en dag till att gå upp innan vi får vakna själva utan väckarklocka. Så skönt att ha den lediga dagen tillsammans själva under veckan❤️ Torsdagen är även min enda lediga dag denna vecka.Gör 7 pass varav 6 arbetsdagar 😂👌 
 
Nu ska jag snosa intill min lilla tjej som inte är så liten längre . 😩 Ibland vill jag stanna upp tiden och andas här och nu. Njuta här och nu. Tiden kan man aldrig få tillbaka. Lev och älska här och nu ❤️
 
Natti

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤