Fina dagar.

Igår när jag skulle jobba for älskling iväg med barna till leoslekland och härjade. Barnen, eller CELINE mest har pratat om det sååå länge nu. Så gissa om hon blev glad???? 
 
 
De hade sedan avslutat med hamburgare på max. 
Göttegrisar 💕
 
 
Och ikväll när jag var på jobbet hängde de bland alla hästar och höns hos Rosis. 💞
 
Och på förmiddagen så var vi och kikade på dejekalaset där vi även stötte på Loke, Swea och Ida. Så Benjamin, Celine och Loke öste i hoppborgen. 
 
 
Trots att jag jobbat så har det varit sånna bra 2 dagar nu. 💞 
 
Även förra helgen var toppen, på sätt och vis ;) Barna och jag åkte till Lulliz med familj i ARVIKA! Joni. Jag satte på gpskärringen i telefonen å körde helt själv. (Jag kör som längst till Bergvik/csk. Även till mormor går bra) men sen helst inge annat ;) . Men hör å häpna. De gick galant!!! 
 
Smulan med familj bjöd på en MASSA lek mellan barnen, hemmagjorda hamburgare m. Tillbehör och klyftpotatis. Sjukligt gott!!!.
Bokat in vinkväll och spelkväll nästa gång. 💞 
En av de finaste, rakryggaste och ärligaste personer jag känner. Och så mycket du lärt mig i livet. Så mycket du hjälpt mig igenom. Så otroligt glad att jag fortfarande har dig hos mä. 💕 
 
En annan vän  till mig fyller 25 år idag med. GRATTIS PÅ DIN DAG VÄRLDENS BÄSTA ANNIE!!!! Hoppas du blev ordentligt firad och att du fick en bra födelsedag 💞💞💞
 
Imorgon väntas det en delad tur så spenderar hela dagen på jobbet i princip. Men jag är så lyckligt lottad över att ha världens bästa arbetskamrater och världens mest givande jobb, ♡ hade jag inte haft en familj hemma så hade jag med all säkerhet bott på jobbet mitt.. 
 
 
 
Tillbaka blick på en liten Benjamin. Tänk vad åren går och snart är du 5 år!!! 5ÅR!!!
Älskade lilla stora hjärtat 💞💞 
 
Men nu säger jag godnatt 😊

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤