Så mycket kärlek

När Benjamin badade och jag lagade mat och jag precis väckte Celine vid 14 tiden idag dundrade Sofie in igenom dörren. Härlig och mysig eftermiddag fick vi oss och matsällskap dessutom 😊
 
Hon var även med oss upp till frisören när Benjamin skulle klippa sig, ni må trooooo vad fin han blev!!! 
Glömde be Sofie skicka förebilden gör de imorgon så ni får se. Men titt va fin han är ; 
 
 
Världens bästa Cilla klippte han igen. Hon klipper även mig och man blir inget annat än nöjd när hon klipper. Jösses vilken stjärna hon är! ☆☆ 
 
Celine satt tätt tätt tätt intill sin "fi"i soffan. Hon tycker så mycket om Sofie så jag blir alldeles rörd ibland när jag ser dem tillsammans. ♡ 
 
Senare under eftermiddagen kom Tomas med barnen hit med ett paket till Celine. Vi drack lite kaffe medans barnen härjade utav sig.
Tusen tack. ♤ 
 
Nu ligger jag intill min tjej medans hon sovit sen många timmar tillbaka så ska jag snart sova.
 
Arbetspass 7-16 imorgon väntas.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤