Så stolt!!

Jag är så himla stolt, så himla rörd till tårar ibland.
 
måndags var det bamsegympan som vi väntat på i flera veckor. Celine var med då mamma jobbade men vad duktig hon var!!!! 
Vi alla satt i en ring så skulle alla pojkar som var över 3 år hämta en ärtpåse, sedan pojkar 2 år hämta osv. 
Sedan fick alla syskon hämta. Det var bara Celine som hämtade. + att man skulle krypa till ärtpåsarna och ha påsen under hakan för att sedan krypa tillbaka med den. Hon gjorde precis som man skulle!! Och hon väntade på sin tur, lyssnade och stod still. Ni må tro om jag blev chockad och rörd!!! 
Hon har blivit så stor duktig, som dagis sa att hon växer så med sin ålder.
 
Bamsegympan var ju iallfall en succé . Fast Benjamin blev ledsen när det var slut för han fick inte träna så mycket som han ville ;) .. Så nu väntar vi på att bollkul ska dra igång som vi får pröva på.
 
Efter gympan så hängde vi lite med Ida och barnen i traktorlekparken. 
Det var en sån bra måndag så jag la mig med ett léende på läpparna. 
 
Och innan gympan så kom finaste siss'h med barnen så vi tog oss skogstur och barnen lekte i lekparken och vi fick tjata ur oss. 
 
Igår var det dags för logopeden. Och det var 1a och sista besöket. Vi kunde få komma på återbesök om 6månader om vi tyckte att det var nödvändigt. Men logopeden tyckte själv att han var jätte duktig och kunde så otroligt mycket. Även där blev jag så rörd och stolt. Vilken kille vi har!!!! Han är så duktig på alla sätt och vis, Med ett gnutta humör ;)
 
Nu är mina juveler på dagis och jag har dammsugat hela huset och plockat ihop.
Nu ska jag strax hoppa i duschen och köra en hel kroppsskrubb innan jag slänger mig i soffan och äter lite mat innan jobbet. 
 
Hoppas att ni får ha en trevlig dag. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤