ensam å effektiv

Å nu var det en vecka sen sedan sist! Dagarna rusar iväg och man hinner knappt vakna på morgonen så ska man lägga sig sedan igen. 
 
I fredags eftermiddag efter jobbet så åkte vi till gammelfarmor och fikade och myste i över 1 timme 💕 så välbehövligt, det var så längesedan. Som jag säger. Mitt dygn skulle ha så många mera timmar, jag hinner inte ens hälften av allt som jag vill göra!! 
 
På lördagen så köpte vi fika och grisöron och åkte till faster Clary på fika och kaffe. Även där är man alltför sällan!!! Så det var ett kärt återseende. 
 
 
Efter det så styrde vi bilen till petrus i forshaga och lunchade innan bilen styrdes till Biltema för att köpa nya cykelhjälmar till barna. Benjamin har lärt sig att cykla utan stödhjul helt och hållet nu!!!!! Även på hans STOOOOORA cykel. Mamma hjärtat gör volter flera gånger om, ögonen fylls av tårar när man ser vad stolt han blir när han klarar något 💕 
Sedan åkte vi och köpte skor till barn och Erik och en tröja till Erik.
Innan vi for hem blev vi med ett körsbärsträd och 3 stycken thuja häckar som vi har på framsidan nu. Vill ha mera fruktträd men vi kunde inte bestämma oss. Men nu har vi planterat vårat första köpta träd någonsin 😍 vi har något mer fruktträd men det vette katten vad det är för något. Så det ska bli spännande och se 😂 Inte blommat på 2 år. så hoppas vi får se något denna sommar 👌 
 
 
På söndagen var vi på mariebergskogen med Tindra och siss'h med barn. Mysiga timmar och barnen härjade och lekte 💕 På hemvägen blev det mera skoköp. Tindra skulle ha skor och barnen fick varsina igen, och även jag 1par. Tror inte vi behöver besöka en skoaffär den närmsta tiden 😂 inte förens sandalerna ska köpas iallafall.. 
 
 
Och nu är det onsdag och ett kapitel har vänts i vårt liv. Jag är ensam med barnen fram tills 23 imorgon kväll typ. Och älskling for runt 4 tiden i måndags morse. Jag vaknade så kramade han hejdå innan jag kröp tillbaka i sängen för ett par timmar igen. 
 
Den första natten var riktigt jobbig. Chewy kom aldrig till ro, sprang fram och tillbak hela tiden och upp å ner. Och Benjamin grät i över 40 minuter efter sin pappa innan han äntligen somnade. Men annars har allt gått SUPER bra!!! Jag hann storstäda hela huset, städa kaninburarna, tvätta, klippa chewy, vara ute på 3 promenader, lekparken, måla färdigt toaletten uppe osv på MÅNDAGEN. Herregud vad effektiv man är när man är ensam 😂 Men ska bli skönt att äntligen få hem honom nu imorgon kväll igen 💕💕 
 
 
Och med detta säger jag godnatt!!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤