Från 4 till 5

Och nu har vi en 5 åring här hemma!! Han har fyllt en hel hand. Hjärtat svämmar över utav kärlek 💕 

Vill tacka alla som skrivit grattis till våran 5åring, han är stolt må ni tro 💕 Å extra tack till världens bästa Sofie, Jesper, Tindra, Mamma, Leffa, Jesper, Pappa, Ann-Marie som kom hit och firade Benjamin. Och störst tack till Mormor och Morfar som åkte hela vägen hit för Benjamins skull 💕 

Ni anar inte vad ni alla betyder. 

Benjamin fick en 4hjuling utav oss, bilbana  och en helikopter som man flyger med. Dock flög älskling med den, såpass mycket så den flög bort........ Ska ligga här i grannskapet någonstans. Så ska skriva ut lappar imorgon och lägga i brevlådan tänkte jag 😂 

Jag jobbade ju hela påsk. Så den var lugn och skön. Älskling var ute som vanligt med barnen. Och de va en tur till min farmor och fikade. 


Annars så var vi till mamma och Leffa och åt påskmat och barnen fick leta efter påskägg. Tror banne mig vi har närmare 10!!!! påskägg i skafferiet. Behöver inte köpa mer lördagsgodis på flera månader iallafall 😂😂👏 

Efter jobbet idag åkte vi med Jesper till pets i skåre och köpte hundben och kaninmat. Och Jesper köpte en ny kattlåda. Sen härja vi svetten av oss när vi va ute med Chewy. Barnen tjoa och skratta och jag skrattade så jag fick magknip. Tack för denna eftermiddag!! Den var behövlig 💕 



Å på bordet när jag kom hem stod det röda rosor som älskling köpt 💕 Han åkte iväg imorse på jobb fram tills fredag . Herregud vad jag älskar dig. Nyttigt å va ifrå. varandra, å jätte skönt när du kommer hem. Även om det bara är andra veckan så älskar jag att känna saknaden till dig, och att man räknar ner tills du kommer. 💕


Å nu ska jag sova. Ett 7-16 pass väntar imorgon igen. Natti.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤