intensivt

Skriv inläggstext 

Från det håret till ; 



Så sjukt nöjd!!! Så sköönt!! Vill aldrig mer ha långt hår 😂 Skulle till och med kunna tänka mig att klippa ÄNNU kortare nästa gång. OCH raka underhåret. Sjukt sugen på det fortfarande, Så det får de nog bli nästa gång. Men så sjukt nöjd. 👏👏👆 


Trodde även älsklig skulle dykt upp nu. Men blev försenad så han är hemma inatt någon gång stackarn 😩😩😩 Och jag jobbar 7-16 imorgon och går av 21,30 på söndag. Och måndag har vi kalas här hemma för Benjamin som fyller 5!!!!!ÅR!!!!! 


Benjamin är även full i bett!! Och bilderna gör sig inte rättvisa för det är så sjuuuukt mycket mer i verkligheten. Och det kliar hela tiden på honom. Mamma var iväg och köpte kortison åt honom som jag smörjde med ikväll. Tack mor 💕 Och Benjamin somnade skönt i vetskapen om att pappa är hemma när han vaknar. Ojojoj som han längtar efter honom 💕 

Jag har iallafall haft världens mest intensivaste, mysigaste, givande och lärorika vecka med barnen 💕 Det är inte lätt att vara själv med barn, hushåll, djur, arbete och dagis. Det är TUFFT och intensivt men väldigt lärande! Man ska inte ta saker för givet. Men det finns inget finare och roligare än att dag för dag vara med det dyraste och finaste som vi har skapat 💕 Skulle aldrig byta bort det. OCH  det ska bli så skönt att få hem älskling nu så i blir kompletta för ett par dagar 💕


Kommentarer
Kommenterat av: A

Mina kids ä lika bitna de oxå!! Samma visa varje år...på dagis va det nån som prata om jordloppor...kliar som tusan gör det iaf!! Jag har smörjt med "lilla rosa burken" från oriflame. Hoppas han kryar snabbt junior!!!

2017-04-14 kl 21:36:52

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤