jobbig fas

 
En liten liten Fannybebis 😍 Helt bedĂ„rande söt!! Det gjorde ni bra Annie Ă„ Johan!
 
Å nu Ă€r det onsdag och halva veckan har passerat. 
I mÄndags var vi lediga och vad vi gjorde minns jag inte, ingenting antagligen (!!!!) Och frÄn tisdag-fredag Àr det jobb. 
Och sedan vĂ€ntas en hĂ€rlig 3ledighet 💕 
 
 
VÀrldens coolaste snyggaste lillasyster har jag!! Hon gick ifrÄn ett lÄngt trasselhÄr till det dÀr. SÄ SNYGGT sÄ jag smÀller av!!  Jag avbokade min klipptid jag hade den 30/5 och Àndrade tills nÀsta torsdag istÀllet. Nu ska Àven mitt hÄr bli KORT!! 
Vill raka underhÄret jag med. Eller en snygg bobfrisyr; 
 
 
Hursom haver sĂ„ ska det bli kort iallafall. Jag lĂ€ngtar sĂ„ bedrövligt 😍😍
 
Imorgon vĂ€ntas jobb 6;45-16 och sedan raka vĂ€gen och hĂ€mta Chewy för att sedan klippa ner han. Fick Ă€ntligen det nya skĂ€ret idag sĂ„ nu kan jag klippa han till sommarfrilla . Även Benjamin vill klippa sommarfrisyr. 
 
 
mina smĂ„ 💕 Bakom de dĂ€r skratten gömmer sig Ă€ven smĂ„ eller stora djĂ€vular rent ut sagt med ett helvetes humör. Det Ă€r Ă€ckelmamma, bajsmamma och hatar nu som flyger ur munnen. De slĂ„ss och brĂ„kar om vartannat och jag vet inte hur jag ska göra ibland. Vart tusan lĂ€r de sig alla fula ord ifrĂ„n?! Hoppas det Ă€r nĂ„n fas de har och lugnar sig snart. MEN ibland leker de sĂ„ fint sĂ„ man fĂ„r nypa sig i armen 💕 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihÄg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

NÀr dina steg har tystnat, finns ÀndÄ ekor kvar. NÀr dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vÄrt hjÀrta, tar fram dem dÄ och dÄ, sÄ kommer du för alltid att vara hÀr ÀndÄ.
Vila i frid Baraa ❀