Saknar barnen ❤

Jag längtar efter mina barn 💕 Även om en ligger tätt intill mig precis nu så längtar jag så inibomben tills på måndag. 
Imorgon jobbar jag 7-16 och sedan vid 18 tiden så ska jag och mamma åka på bebismys hos Annie och deras lilla Fanny. 😍 
 
 
Å medanans jag jobbade så var älskling å barnen på bebis mys, å Benjamin blev bundis med hunden. Benjamin kommer bli världens snällaste som vuxen. (människor som är snälla mot djur är även snälla mot människor) väldigt klokt och det ligger något i det 💕 
 
 
 
Fiona som ALDRIG legat i knät nästan. Bara någon enstaka gång. Ligger med oss nästan varje kväll i soffan och helst i knäet. Och hon kurrar för fullt. 
Att en stelerisering kan göra en katt så gott 💕 
Nu hoppas jag att vi lever lyckliga i alla våra dagar. 
 
Celine å Milton 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤